Konfa

Hejsan!
Vi fick sluta vid halv 3 idag istället, det skulle vara utvecklingssamtal!
Jag har mitt imorgon. D: Har ju vart sjuk, så har inte hunnit förbereda mig alls, men vi tar det som det
kommer! ;D
De var ju konfa idag, och vi gjorde inte direkt något speciellt, vi pratade om Guds 10 ord eller vad de hette..
Sen när jag kom hem så åt jag, duschade och jobbade lite på spanska-redovisningen som vi ska ha
imorgon!
Har tränat på uttalet nu x) Så jag hoppas att det går bra i alla fall xD
Ska gå ner och ge Dumle lite mat snart, sen lägga mig och läsa!
Dagens "outfit" då.. ;D
Får se hur jag hinner med bloggning imorgon, för jag hinner nästan bara hem och vända till skolan igen
eftersom att jag har uttvecklingssamtal!
Nej men nu ska jag läsa lite ;D
Godnatt på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: