Känslan av att vara rädd för att en låt ska bli dålig.

Hellu!
Stolt Sandra som hade 14/15 på spanska-förhöret :'D
Sen så hade vi svenska, våran svenskalärare är sjukt skön! xD Haha vi jobbar med ordklasser nu, och så
pratade vi om någon.. minns inte vilken, hennes exempel var "Fy bubblan vad jag blir arg när du misshandlar mig" Haha!
Sista lektionen så höll jag på att dö, skulle ta min dator från mitt skåp, men den var inte där, så hörde jag flera andra säga "Hallå vart är min dator? o:" så hade läraren tagit allas datorer från alla öppna skåp xD
Och lagt in dem i datorskåpet i stället! Fick panik då.. xD
Efter skolan så gick jag och mamma på stan för att kolla ett par byxor som jag ville ha, min super-mamma ringde till H&M och bad dem att lägga undan byxorna tills idag efter skolan! Det var tydligen dom sista i hela norrköping :o
Men jag ÄLSKAR dom!
Haha inga bra bilder, tog dom i mörkret, kanske kommer bättre bilder i helgen? ^^ Tror att jag och
Julia skulle fota i helgen!
Sen så köpte min episka mamma en root beer till mig! O
Omnomnom!
 
När jag var liten så trodde jag att det var öl och att jag inte fick dricka det x))
Men det smakar typ tuggumi?
Och är suupaah gott! 
Förresten så ÄLSKAR jag ju låten Let her go, tycker den är så sjukt fin och älskar texten och allt!!!
Men jag är rädd för att den ska bli dålig o.o 
Haha.. xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: