Joggat!

Hejsan!
Idag så tog jag och Julia bussen hem, först så gick vi till Julia för att hämta träningskläder, sen
hem till mig så att jag kunde byta om, sen så skulle vi ut och springa/jogga/gå!
Det började med att Julia ville stanna och ta av sig sina tights samtidigt som hon hade joggingbyxor bakom ett TRÄD!
För att dom åkte ner xD
Sen så kom det en tant så hon sprang ut från skogen igen! Sen så skulle hon testa igen..
hon tog ju såklart inte av sig allt o.o utan tog av sig dom med dom andra byxorna på om ni fattar :'D
Sen efter ett tag så kom vi iväg, vi joggade väl ca 2 km av 4! Resten gick vi snabbt!
Men det kändes skönt att träna! Man blir på bättre humör och så blir man piggare!
När vi kom tillbaka så stretchade vi! :'D
Ska försöka träna minst 2 gånger i veckan till att börja med i alla fall ;D
Annars så har jag inte gjort så mycket, vart lite mer med Julia och skolan såklart!
Vackraste kläderna efter träning och duschen!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: