Ingen bloggning!

Hejsan! Har inte bloggat något långt inlägg på typ hela dagen o.o
Så jag passar på nu! Idag så hade vi som i det "långa" inlägget förut
prov om könssjukdomar! Hoppas hoppas hoppas att det gick bra!
Skolan dödar folk ibland XD Är sjukt trött, vi har engelskaredovisning + ord imorgon och sen spanska
tills på torsdag! 
Förresten! förut när jag skulle göra en helt vanlig smoothie så gick hela saken sönder och det typ rann ut
från den... o: Jag blev lite rädd då.. Som tur är så har vi har beställt en nyy! :'D
Så jag behöver inte dö utan smoothie i många dagar ;D
Försökte fota monen igår, det gick väl sådär..
Shit vad suddiga dom blev här, så suddiga var dom inte på datorn o:
I skolan förut så körde vi spinning, SJUKT jobbigt.. o.o Jag typ dog..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: