Helt vanlig dag!

Hellu!
Idag har det vart en helt vanlig dag, förutom att vi gick till biblioteket, vi skulle låna 3 böcker,
dock så lånade jag bara en bok på engelska eftersom att jag redan har 3 böcker på svenska hemma att läsa :'D
Vi skippade konfa idag för att vi alla behövde plugga, så idag har jag mest pluggat och så sprang jag också!
Håller föresten på att uppdatera designen på min tumblr som jag inte har orkat bry mig om på
ett tag :D
Länkar den i ett inlägg sen när det är klart!
Jag vill läsa! Läsa läsa läsa!
Linnéa den korven har hjärntvättat mig med Cirkeln!
Fast det var ju bra att hon gjorde det med tanke på hur sjukt BRA den är! Ni som inte läst den...
LÄS DEN.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: