Godnatt!

Hade tänkte att lägga mig och läsa i Eld snart! Skulle bara skriva ett kort inlägg först!
Kanske inte borde vara vaken så jättelänge ikväll med tanke på att det är skola imorgon.
Och så ska jag med bussen imorgon, så måste gå upp vid 6 istället för 7 som jag brukar gå upp vid när jag får skjuts!
Imorgon efter skolan så blir det att springa till bussen, och sen snabbt till konfirmationen, längtar tills vi ska konfirmera oss! Inte illa menat eller så! Men vi har alltid så bråttom från skolan sen och hinner inte hem innan, vi slutar 15.10 och konfirmationen börjar klockan 16.00... och då ska vi från stan och till kolmården, bussen är framme ca 15.55 eller något sådant, så det blir stressigt, men vi konfirmerar ju oss i maj, 4 maj till och med!
Ska bli skönt att slippa stressa och gå upp 10 för att gå till kyrkan.
Som ni kanske hör så kommer jag inte kunna blogga förens efter konfa!
Vi slutar vid klockan 6!
Kanske bloggar något i skolan?.. who knows (;
Föresten! För er som inte har spotify premium, så rekommenderar jag grooveshark!
Som är en sida där man kan göra egna spellistor och lyssna på andras spellistor osv helt gratis!
Haha här ovan är en bild på min spellista xD Bara Twilight-låtar!
Klicka på bilde för att komma till min spellista!
Godnatt folket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: