Episka block!

Hellu!
Idag har kanske inte vart den bästa dagen i skolan, vi skulle göra ritningar för första gången.
Jag fattade ingenting i början.. några listade ut att måtten vi fått var fel, så visade det sig till
slut att läraren hade sagt fel bara för att se hur många som märkte det osv... xD
Det var rätt kul! Alltså att han lurade oss, men att jag inte fattade ett skit i början var bara jobbigt xc
Men sen när man började fatta så var det rätt så kul!
Efter skolan så fick jag, Julia och Linnéa åka hem med Julias pappa, när vi kom hem så bytte vi om
och åt, sen så joggade vi igen! tror vi joggade mer än halva rundan på 4 km idag!
Det blir bara bättre och bättre! ;D
Det är ju "skönt" också ^^ Säkert ännu mera episkt om man lyssnar på musik!
Tänkte föresten ge ett tips till er som tycker att det suger att anteckna saker i skolan!
För det första så är det ju väldigt bra att anteckna så att man kan använda det sen i
senare arbeten! Och så har jag köpte ett eget block där jag antecknar saker!
Och så snodde jag Linnéas episka idé, så jag satte dit ett blankt papper på första och sista sidan!
För min del så är första tom, men sista är helt ner klottrad!
 
Hahah det blir så mycket roligare att anteckna när man kan dekorera/ klottra sönder första och sista sidan xD
TIPS! KÖP ETT ANTECKNINGSBLOCK XD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: