The impossible

Kollade just klart på en film som pappa tyckte att jag skulle se, nämligen The impossible!
Den handlar om en familj som ska åka på semster till thailand, men mitt i allt så kommer en tsunami..som sliter med sig allt i sin väg!
Den är baserad på en sann historia!
Den var SJUKT bra och jag grät ett par gånger här också..Den är så sorglig och man vill bara krama alla som
var där! Rekomenderas verkligen! 
8/10 POÄNG av mig!
Mår fortfarande jätteilla och har jätteont i magen, så jag kör på dricka sprite genom ett sugrör och en clementinklyfta varje kvart dieten! x)
Nu har jag kollat runt på familjekategorin och hittat typ 5 filmer jag vill se :'D
Film film film!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: