Random dröm om melodifestivalen

Helloo!
Jag vaknade nyss.. men jag hade en rätt random dröm...
Jag drömde att vi skulle kolla på melodifestivalen..och det första bidraget missade vi
och det andra var en tjej som sjöng en balad, men hade ände i love it i bakgrunden, så alla skrek låtstöld o.o
Sen så drog publiken ner henne från scenen! Dom drog i klänningen XD
Andra bidraget var en indiankille med fjädrar över hela huvudet och en orange klänning med indianmönster och
fjädrar överallt!
Och så sjöng han på typ samiska eller något o.o Något jätteskumt språk xD
Och så var det typ oranga och röda lampor överallt.. xD
Och så spelade massor av folk på ukeleles.. 
Killen såg ut lite som typ Roger Pontare.. o.o
Ja.. där var min skumma dröm.. 
Och nu ska jag hjälpa Tobbe med pankakor!
Ses guys :'D
Kommentarer

arne

ahaahahhaahahahahaha! XD

2013-02-23 @ 16:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: