Plugg..

Hej hej!
Idag har jag bara pluggat, jag har skickat in 2 uppgifter och kollat lite matte!
Kul kul.. annars så har jag inte gjort något alls, pratat lite med pappa!
Jo jag har fått min tröja!
Jag älskar den..♥
Mwah! Den ser inte riktigt ut så "irl"... färgen är lite anorlunda, men jag hann inte ta en "bra" bild.. så det fick bli en snabb istället!
Imorgon så blir det skrivarkurs! Det var ungefär en månad sen tror jag?
Det var jättelänge sen!
Synd bara att inte Linnéa är där, aj miss hör!
Jag har förresten börjat att läsa Syskonkärlek nu! Den är lite weird.. men helt okej typ? o:
-----
Jag är stört trött så jag hade tänk att borsta håret och lägga mig och läsa!
Så godnatt på er ;D ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: