Lister och sånt!

Hejsan världen!
Förut så bakade jag muffins :'D Det skulle vara cupcakes.. men jag orkade inte göra
glasyr/frostingen!
När dom var varma så hatade jag dom o.o tyckte dom var sjukt äckliga.. Men när dom hade svalnat så tyckte jag att dom var goda! Chokladmuffins! Med chokladbitar! 
Efter att jag hade bakat så åkte jag och mamma för att möta Tobbe, vi skulle köpa nya golvlister till mitt rum!
Vi har fått dit 2 av 4 lister! Så imorgon så ska vi tapetsera och sätta dit dom 2 sista listerna!
Gud jag är sjukt nöjd med allt som är klart!
Jag har inte orkat ta några direkt "ordentliga" bilder på sista tiden.. förlåt för det xc
Den här bilden blev väldigt brusig, jag hade för hög iso.. jag hade 3200.. men det var så mörkt i mitt rum!
Aja, jag ska skärpa mig! ♥
Förresten så hittade jag världens finaste tröja förut D:
199 :- På Ginatricot!
Ge mig ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: