Längtar tills i mars :'c

Hejsan!
Jag har som alla kanske märkt inte bloggat idag, men jag har läst nästan hela dagen!
Jag har blivit "målad" med överstrykningspennor, läst och städat!
Haha Monika typ ritade på mig och mina kläder! MED ÖVERSTRYKNINGSPENNOR!
I ANSIKTET! Och överallt o.o
Påvägen hem så såg vi en älg o.o en jätteliten älg ... den såg helt efter ut o:
Men den var söt xD
Sen så har jag hjälp Julia att städa lite, vi ska ju dygna och göra våran Yolo-lista imorgon och på tisdag, fast vi har tagit bort lite saker... o:
Påtal om ingenting, så längtar jag sjukt mycket tills den 27 mars, läser ju The host/genom dina ögon just nu,
och jag har blivit fast..jag vill bara läsa hela tiden!
Och nu ska jag läsa... så godnatt ;D
Bloggar nog ingenting imorgon, det är ju som sagt imorgon som vi börjar med listan!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: