JacksGap

Hejsan!
Jag tänkte gå och lägga mig strax, läsa igenom gramatiken lite till!
Kollade lite på JacksGap förut, alltså dom är så söta xD
För er som inte vet vilka det är så är det 2 tvillingar ;D
Dock så är det bara han till höger som äger kanalen ;D Han som äger kanalen heter Jack, och han tvilling till höger heter Finn! Finn är snygg o.o AHAHAH
Finn ♥
Haha, nej men jag kollade på en av hans videos där han sa att "Finn inte fanns", att han var lixom båda, fast redigerat typ, så Finn var fake, fick lite hjärtattack där, innan jag fattade att dom bara trollade XD
Kvällens bästa typ :'D Deras/hans videos är jättekul xD
Bäst xD
-----------------------------------
Ett helt inlägg om dom typ o.o Men dom är typ mina nya idoler xD 
Jaja, nu ska jag läsa lite till i böckerna, sen så ska jag sova! Jag är jättetrött efter idag!
Fast jag typ inte gjorde något, gick på promenader och satt under ett träd typ :'D
Jo jag och Julia kom på en dans till Let her go xD Och så kom vi på en 
låt också ... x)
No life?
Hahaha godnatt på er! ;D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: