I belong with you, you belong with me ♥

Hejsan!
Idag så har jag och mamma målat om i mitt rum! Äntligen så är vi igång!
Det var ju vitt i mitt rum förut, och vi målade bara vitt en gång till! Imorgon så ska vi tapetsera och möjligtvis
köpa nya vita lister till mitt golv! Och på torsdag så blir det kanske att lägga in mitt nya trägolv!
Åh vad jag längtar tills allt är klart! Kommer säkert bli jättenöjd!
Vi ska också möblera om i mitt rum, jag ska testa något jag aldrig har gjort i mitt rum förut..
Det kommer bilder sen när det är klart!
Mina vackra målarkläder och så som min fondvägg såg ut!
Jag var ju tvungen att göra ett handavtryck ;D ♥
Här kommer lite insperation!
Lite WB hipster kanske ;D ... Men tycker sånt är så fint! ♥
Strax så ska jag kolla på TV med mamma! Är sjukt trött efter allt.
Och jag har vart rätt yr hela dagen, vet inte vad som händer, men om jag ställer mig upp så brukar jag bli yr
och ser ingenting.. o: 
Och det har hänt att jag har ramlat för att benen viker sig också.. o:
Det är läskigt.. 
Förresten! Rubriken, det är ju en låt.. Ho hey av The lumineers!
Älskar den låten .. o: Har börjar lyssna på sånt nu, vet inte varför o:♥
Men nu börjar det där Maria och Mindy saken ;D Ses ♥
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: