Fota stjärnor!

Hejsan! Idag var det en episk dag med labbar och roligt grejs i skolan!
Trodde det skulle vara tråkigt, men teknik är ju kul :'D
Sen efter skolan så handlade jag lite med mamma, sen hem! Hemma så lyssnade jag på musik, chattade
och nördade jag fb ett tag! När Tobbe kom hem så tvingade jag med honom ut och springa, det var jättemörk och isigt så jag tror att jag stukade foten.. kanske inte så lyckat!
Men jag la märke till hur sjukt mycket stjärnor det var ute, men jag hade ju självklart inte kameran med mig då,
så jag och Tobbe joggade hem och tog bilen bort igen så att jag kunde fota dem!
Har aldrig fotat stjärnor förut. Blev LITE nöjd ändå! Här är resultaten!
(TA INTE BILDERNA)
Kommentarer

Mamsen

Superfina bilder!

2013-02-01 @ 21:42:32

JUWLÄJA

OMFG! :O DU ÄGER JU! :O:O:O:O:O:O:O

Svar: Haha tack o: <3
Sandra Laakkonen

2013-02-02 @ 09:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: