Får damp!

Hejsan!
Idag så hade vi friluftsdag, det var helt okej, ganska roligt faktiskt ;D
Jag och Julia satt under ett träd C: Och så gick vi på promenader!
Sen så höll jag i en liten skogsmus också! Den var typ 5 cm stor, skitsöt!
Efter skolan så började jag plugga, vi har ju "prov" imorgon.. på gramatik, och jag håller seriöst på att dö?!
Lär mig typ ingenting, kan inte!
Kan bara lixom "grunderna".. xc Gud! Har lust att bara börja gråta?!
LÄNGTAR sjukt tills det är lov! Det är ju förvisso bara 2 dagar kvar, men det känns som typ 100-20-11 år kvar :c
Aja.. ska väl forsätta plugga lite till, eller jag ska nog göra det hela kvällen, jag ska försöka se till att det sitter!
Gif ifrån förut ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: