Chubby McFatFuck

Hejsan vänner! 
Jag har inte gjort något speciellt sen förra inlägget!
Jag har kollat på lite filmer! Först så skulle jag se ännu en patetisk Twilight-parodi som hetter Breaking Wind!
Jag kollade i ca 20 minuter innan jag stängde av för att den var så SJUKT dålig! Det var inte bara för att jag älskar Twilight, humorn SÖG. en STEN är roligare! Usch ._.
Sen så bestämde jag mig för att kolla på Hunger spelen som jag egentligen inte är ett så stort fan av, men den
är okej!
Sen till sist så bestämde jag mig för att ge filmen Ted en chans, det ÅNGRAR jag.
Jag förstår allvarligt inte hur en sån film kunde vara barntillåten! Jag märkte nyss att dom har höjt den till 11, vilket är MYCKET bättre än Barntillåten. Jag tycker INTE att 7åringar ska se den här filmen? Usch. Inte
konstigt att barn är som dom är? ._.
Jag tyckte EN sak var kul i filmen ._. Det var när den där lilla björnen sa Chubby McFatFuck! xD
Jag har sjukt dålig humor.. XD
Den får 2/10 poäng! e.e
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: