Att dö två gånger på samma dag

Hejsan!
Idag har kanske inte vart den bästa dagen för mig, det började på natten.
Mitt i natten så satte jag mig upp och höll på att börja skrika för att mitt ben gjorde så sjuktligt stört ONT.
Det var som kramp eller något, jag kunde inte röra på benet och det drog/spände i hela vaden, jag har ALDRIG vart med om någon liknande smärta, allvarligt! Så jag började gråta för att det gjorde så ont.
Sen så bet jag i min kudde för att inte skrika och väcka hela huset!
Sen så gick det över, efter typ en kvart.. D;
När jag vaknade på morgonen så kunde jag nästan inte använda det benet, har nästan inte kunnat det på
hela dagen! Fast nu är det dock bättre!
Sen efter skolan så var det nog den dödaste skrivarkursen på länge.. ingen sa något..
aja..o.o Vi gick till konstmuseét! ;D
Fast på vägen till Rese C så trodde jag allvarligt att jag skulle dö, några killar i kanske 15 - 17 års åldern gick på vid en hållplats, sen så skrek dom och vrålade, sen så började dom skrika HAN SKJUTER! flera gånger, så alla på spårvagnen blev ju skiträdda och vände sig om och så D;
Sen så vid nästa hållplats så HOPPADE dom av och började springa..
Random folk som skrämmer livet ut folk without reson -_-
Nu får ni se lite omnomiga saker som jag köpte på TGR/Tiger XD
OMNOM!
M&M'SEN ÄR TYP JÄTTESTORA?! Ska dom vara det? o:
Haha o.o
Mitt armband och mitt halsband som jag hade på mig idag ;D
Tack MONIKA för armbandet! Jag har det på mig varje dag, till-och-med sover i det!
Sen en VACKER o.o egobild på mig.. xD
Jag är sjukt trött efter den här dagen, så jag hade tänkt att kolla på en film och lägga mig.. ♥
Godnatt på er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: