Äta mjöl!

Hejsan! Har inte direkt "hunnit" blogga idag!
Men vi hade Svenskaprovet, och jag tror att det gick bra, kändes som det i alla fall!
Jag som var typ jätteorolig för det ;D
När jag kom hem efter skolan så gjorde jag ett försök till Kladdkaka i en mugg, det gick (ursäkta språket)
åt helvete! Det blev en stor äcklig klump! Hård och äcklig! Den luktade typ avlopp o.o
Så jag testade med Brownie i en mugg istället ;D Det var gott!
Det är ju som alla säkert redan vet alla hjärtansdag idag! Så happt valentines day!
Fick ett jättefräsigt kort av bästaste Linnéa!
Haha ;D ♥♥
Sen så hade dom sattit upp massor av lappar på allas skåp! På min så stod det "Du kan få en sten att skratta"
Hahaha ♥♥
Fick en jättesöt ljuskopp av Tobbe också! ♥♥
Idag/ikväll har jag en del saker att göra, ska duscha, städa Dumlis bur, packa.. osv.. 
xc
Men först så tänkte jag visa receptet på brownien!
Som ni ser så failade jag totalt och råkade skriva "svala.." det SKA stå SVALNA!
XC
Har ingen bra bild på det ... så ni får en dålig xD
 
TADA! DÅLIG BILD!
HAHAHA XD NEJ MEN HEJDÅ NU SKA JAG GÖRA SAKER!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: