Ny design!

Helluuu! Som dom flesta som varit inne på min blogg kanske sett så har jag bytt header och lagt till snö!
Jag hade täkt att göra om bloggen mer, men jag orkade inte riktigt.. lat här!
Jag är sjukt trött idag (och alla andra dagar..) 
Men idag gjorde iallafall jag och Julia ett pepparkakshus! Det.. blev fint på ena sidan.. hahah! Bilder kommer troligen imorgon! ♥ Det var massor av strössel och sånt trevligt på haha! ♥ Idag i skolan hade vi våran dansuppvisning, det hade helt klart kunnat gå sämre, men också bättre. Vi såg på en sjuuukt dålig film också! Jag tror att den hette Rat Race. Den var nog en av dom sämsta filmerna jag sett faktiskt.. haha. 
Vi fick också prata med lärarna om betyg i matte och So. Imorgon blir det som jag skrev i ett tidigare inlägg något slags "uppdrag". Nu tror jag faktiskt att jag ska byta om och lägga mig och titta på TV! Jag har ont i huvudet och är som sagt väldigt trött haha.. ha det så bra! 
Här har ni en liten myysig och fin jullåt att lyssna på! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: