Julmarknad!

Canon eos 550D + Canon EF 50mm f/1.8 II 
Hejsan! Idag var jag, pappa och Monika på en julmarknad! Det var supermysigt! Jag passade på att ta med mig kameran, det känns som att det var ett tag sen jag bloggade ett inlägg med riktiga bilder haha..
Igår var det verkligen storm! Det snöade och blåste! Det var ganska mysigt faktiskt! Nu ligger det snö på marken! Äntligen! ♥ På tal om igår! Jag antar att ganska många såg Idol-finalen..jag är sjuukt glad över att Kevin vann! Wohoo! ♥ Nu tror jag faktiskt att jag måste plugga, vi har Soprov på måndag som jag känner att jag behöver plugga till.. haha! Ha det bra! ♥
Kommentarer

Lina

Vad fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Sandra Laakkonen

2013-12-10 @ 15:54:33
URL: http://systerkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: