Fredagen den 13

Hejsan! Så sjukt skönt med fredag! Idag gjorde vi vårt sista prov för den här terminen! Herregud vad jag längtar till lovet! Det behövs verkligen haha.. På Spanskan idag så julpysslade vi, och så kollade vi på ett Luciatåg som 2orna gjorde! Så sjukt söta dom var i sina pepparkaksdräkter och luciaklänningar ♥ Efter skolan så övade jag och Julia på en dans som vi ska visa upp på måndag, vi behöver öva mer.. haha. Imorgon så ska jag och mina föräldrar åka och köpa julgran! Waaw så myyysigt! ♥♥ Julkänsla på hög nivå här! ♥ Där uppe är en bild på lite paket jag slagit in! Till mina vänner och sånt! Hihi! ♥ Nu tror jag att jag ska Netflixa lite och älska att det är fredag! Vi hörs ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: