15 December

Hejsan! ♥ Idag har jag spenderat dagen med Julia, vi har övat på dansen som vi ska visa upp imorgon i skolan, om den sitter är en anna fråga haha.. det får gå som det går helt enkelt! Det är så sjukt skönt att inte ha några prov att plugga till eller läxor att göra! Snart är det äntligen jullov! Veckan är också en ganska skön vecka, vi ska inte direkt göra så mycket. Imorgon ska vi kolla på film och ha dansuppvisning, säker mer grejer men jag minns väl inte? haha. Tisdag var det något speciellt fancy uppdrag, onsdag har vi pysseldaaag! Torsdag.. vet jag inte riktigt, men vi slutar efter lunch! Och på fredag har vi avslutning! ♥ Gud så jag längtar! 
Jag har också planerat att göra en ny design! Imorgon eller så, vi får se hur det blir! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: