10 julfrågor

1. Favorit juldryck: Det här året har jag druckit exremt mycket te.. haha jag älskar te! Så te och Julmust!
 
2. Högst upp på din önskelista: Jag blir glad vad jag än får! Men.. en Mac?.. haha.. eller kanske.. All this bad blood? Jag veeet intee! 
 
3. Bästa julfilmen: Jag hade världens mysigaste julfilm när jag var liten! Jag vet inte vad den heter men den var sjukt mysig och handlade om möss tror jag! <33 älskar den! <3
 
4. Vad ska du göra på jullovet? Jag ska dricka ännu mer te! Se på film, vara med kompisar och tänka på annat än skolan!!!!
 
5. Favoritdoftljus: Jag är heelt beroende av dofljus! Mitt favoritdoftljus måste ändå vara ett från Ikea som luktar kladdkaka <33
 
6. Har du köpt alla julklappa? Ja det har jag faktiskt gjort! Igår! haha!
 
7. Favorit jullåt: Heelt klart Oh holy night - Bastille!
 
8. Vad gör du dagen innan julafton? Oftast så spelar vi uppesittarkvällssaken haha.. och dricker te och äter nötter :D
 
9. Ditt favoritjulpynt: Om min julgran räknas så väljer jag utan tvekan den! Den är så liiiten! <33
 
10. Brukar du julbaka? I år har jag gjort ett pepparkakshus med Julia, pepparkakor och ischoklad!
 
Nu tycker jag att alla med blogg ska göra det här! :D <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: