Strumpor! :D

Hejsan!
Idag kom mina strumpor som jag har väntat på. Jag älskar dom! Det var egentligen inte riktigt såna jag ville ha men close enough i alla fall haha.
Dagen har jag spenderat med Julia, vi började med att gå till affären i spöregn, det var så störande för det regnade hela vägen dit och hela vägen hem, men när vi skulle gå in till mig igen så slutade det. Så typiskt!
Sen var det så att vi skulle kolla på Saw, men vi tyckta att det var så äckligt (hahaha) så vi "vågade" inte titta mer! Då kollade vi på Trassel istället... haha.
Sen har vi fotat och lite sånt! Här kommer lite bilder.
Igår fick jag också ett sjukt fint halsband av Julia, det är ett infinity-halsband! Älskar det jättemycket ♥
.....
Det känns hemskt att skolan börjar i övermorgon, jag både ser fram emot det, men samtidigt inte.
Men det ska bli rätt kul att träffa alla igen och sånt där. Rutiner igen och helgerna betyder något, haha det gör dom ju inte direkt under sommaren! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: