Old, but i'm not that old. Young but i'm not that bold.

Heeejsan!
Idag har jag varit lite smått hög på livet känner jag haha. Jag har haft hur många låtar som helst på hjärnan och ja :'D Massor av Bastille och OneRepublic-låtar haha. Hemma sen så bakade jag "kakor"/muffins! Dom blev faktiskt helt okej, det trodde jag inte om mig själv haha. Jag försökte också att fota lite i motljus, det är jag inte så bra på.. hehe. Jag försöker öva på det så att jag ska bli bättre, tur att det finns så många fina fotobloggar att ta insperation ifrån. Typ Nevnarien! Min favoritfotoblogg! ♥ 
Canon EF 50mm f/1.8
Nu börjar jag bli riktigt nervös inför lördag. Herregud jag kommer få utbrott av nervositet haha. Det känns så sjukt läskigt att fota något så stort som bröllop. Stört nervös är jag. Om någon har något tips så tar jag gärna emot det.. :D 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: