Hjälp!

Hejsan! 
Igår var det så att jag började 9an. Så grymt läskigt.. och jag vet inte, för jag vill inte gå i 9an, men ändå så vill jag det? D: Jag vet inte vad jag tycker om detta. Jag minns när jag var mindre och tyckte att 9:or var det läskigaste som fanns! Jag var så sjukt rädd för alla som gick i 9:an, och jag kallade dom för dom stora barnen :'D
Känns helt sjukt att vara äldst på skolan. Och ännu sjukare att jag nästa år börjar gymnasiet.
......
Första skoldagen var som alla andra första skoldagar antar jag, vi fick se nya lokaler och liknande, och det känns som att detta kan bli bra faktiskt. Idag hade vi kickoff. Vi åkte till ett "äventyrsland" där vi skulle gå höjdbanor, åka linbana, hinderbanor och massor av andra grejer, dock så gjorde jag inte så mycket, allt var så högt och jag är så höjdrädd haha.
Men annars var det ganska kul, inte stört tråkigt i alla fall haha.
Igår var jag förresten på Rix Fm festival med Linnéa, det var inte direkt någon bra där. Men det var kul! Sen kollade vi på fyrverkerierna som är i stan varje dag fram till på lördag tror jag? Och sen åkte vi hem och jag somnade nästan direkt, så sjukt trött! 
Jag tror inte att jag ska gå på fyrverkerierna idag, jag är så sjukt trött idag haha.
VÄLDIGT KUL INLÄGG UTAN BILDER.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: