Brännässlor är onda!

Halloo.
Igår kollade jag och Linnéa på filmen Barnhemmet, jag tyckte att det var en ganska dålig film faktiskt, jag trodde den skulle vara bra men njae. Inte riktigt så bra som jag tänkt.. Och idag har vi åkt longboard, jag fick ju min nya igår, dom som följer mig på instagram har ju antagligen redan sett den haha. Men aa. Den är sjukt bra, jag älskar den verkligen! Helt värd pengarna! Och så kollade vi på Silent hill också, jag gillar den filmen!
Här kommer lite bilder ifrån idag!
Canon EOS 550D + Canon EF 50mm f/1.8 
 Min bräda ser ut som den Linnéa håller i!
Herregud vad jag älskar den. <3
Idag trampade jag på brännässlor också D; Barfota.. det gjorde ont.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: