Back too school tag

 
 
♥ Vilken klass ska du börja?
Jag börjar 9:an!
 
♥ Vilken dag börjar du?
15 Augusti
 
♥ Hade du läxor över sommaren?
Nej det hade jag inte :D
 
♥ Vad ska du ha på dig första dagen i skolan?
Beror på vädret ju D:
 
♥ Vad är stressigast med skolan?
Allt D: Nej men läxor? Orka gå upp på morgonen :D
 
♥ Längtar du till skolan?
Ja.. lite, både ja och nej! Jag saknar vissa där, och vill få 9:an överstökad haha, men samtidigt inte.
 
♥ Vad längtar du mest efter?
Hmm...Att träffa folk och att "ha något att göra" om dagarna typ?
 
♥ Vad är roligast att fixa inför skolstarten?
Hatar dagarna precis innan skolan börjar ju D: Blir stressad över att sommarlovet är slut :(
 
♥ I vilken klass började du sminka dig till skolan?
Borde jag hålla koll på det? :'D
 
♥ Kommer du ha ryggsäck eller hanväska?
Haha jag vet inte? :'D
 
Nu tycker jag att Julia och andra Julia också ska göra detta :D
Kommentarer

Julia

Okej :D

2013-08-13 @ 13:18:10
URL: http://juliaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: