Vill ha just nu..

En lista på saker jag vill ha eller göra just nu! För att jag inte har något liv! :'D
 
♥ En Longboard
 ♥ Bli frisk
♥ Gå ut 
♥ Reflexskärmar (Här)
♥ En kånken
♥ Biljetter till Bruno Mars
♥ Tamaron 70 - 300 (Här)
♥ Fota porträtt
♥ Hoppa studsmatta
♥ En konfirmationsklänning
♥ Motljusskydd till mitt fasta objektiv (Här)
♥ Fish eye objektiv
♥ Macro-objektiv
♥ En episk kamerarem! (Här)
♥ Konfirmera mig 
♥ Sommar
♥ Kunna bada ute
♥ Träna
♥ Göra en drömfångare
♥ Dipdya shorts
------------
Saker jag kom på just nu bara helt spontant! haha jag har verkligen inget liv ibland!
Stolt som har gjort klart matte och nästan So'n, nu ska jag bara plugga Spanska-glosor och No också!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: