Tisdag

Väldigt intressant rubrik? don't you think? x)
Nej men idag så var jag och Julia BADASSES! För efter idrotten så köpte vi kaffelatteeee!
Hälsoskola var det..
Sen så ska vi ju praoa som jag ahr tjatat om i typ 500 inlägg eller något.. och
jag mailade en tjej, hon jobbade inte dom dagarna, men hon sa att på lördag så ska hon fota bröllopp.. och att jag fick följa med och assistera! Jag sa självklart ja! Jag är sjukt nervös och taggad! Tänk om hon ber mig om ett objektiv eller så, och jag är helt efter och säger "Öh va?" det känns som att jag kommer göra bort mig..
Men det får jag väl se på lördag!
Lite deppigt eftersom att jag inte har vart hos pappa på typ flera månader och skulle dit i helgen..
 
Kommentarer

J O Y ▲

Åh vad gott!

Svar: 8D
Sandra Laakkonen

2013-04-11 @ 02:38:14
URL: http://joysilver.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: