This s my kingdom come ♥

Hejsan!
Idag på skrivarkursen var det författarbesök! Det var Sofia nordin som kom dit, och hon var intressant!. 
Jag ska läsa hennes senaste bok, En sekung i taget när jag har läst ett par andra böcker haha!
Förresten.. visst är det störande när man vill göra en sak?.. men måste göra andra saker?
Typ jag nu?!
- Fota
- Skriva
- Blogga 
- Kolla på film 
- Läsa
- Leta klänningar
- Plugga spanskaglosor
- Plugga lite Kemi
- Plugga till spanskaprov
 
Det är inte rättvist ju! :(
Ja ja, jag ska gå ut med Gizmo och sen fortsätta plugga till spanskaprovet!
Bjuder på bilder från mitt vackra block!
 Förresten så är jag sjukt cool.. för jag twistade 3 meddelanden på Facebook så nu ska jag få hem ett paket
Twisttuggumin xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: