Söndag!

Hejsan folket c: 
Idag har jag inte gjort något alls, vart i kyrkan! Det var bara jag, Linnéa och 2 till där!
Der var jätteläskigt, dom spelade "vampyrmusik" (klicka HÄR C:)
Hahaha det var jätteläskigt och skumt!
Jag har bara EN gång kvar att gå i kykan nu! Sen är det 15/15 gånger! Woho!
Väldigt skarp och vacker bild! I know! Men ljuset i mitt rum just nu är inte så bra.. 
Jag hade trott att jag hade typ 5 gånger kvar att gå till kyrkan, och att jag inte skulle kunna åka till 
pappa på typ 5 veckor, men nu kan jag ju de :'D 
Monika ville komma till mig också ;D 
Eftersom att jag är mestaren på egobilder så tänker jag visa en väldigt vacker "host" egobild c:
Väldigt fint när man ser ut som ett lejon i krusat hår också!.
Imorgon så är det konfa igen, så jag bloggar på kvällen när jag kommer hem! 
Usch jag vill inte att skolan ska börja igen! Fast det är "bara" 67 dagar kvar till sommarlovet!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: