Djurparken!

Hejsan igen!
Nu tänkte jag skriva om idag!
Idag var vi på djurparken med konfirmationen, hela östergötlands konfirmander var där, så det var mycket folk!
Vi fick göra massor av olika stationer och SJUNGA LEJONKUNGEN-LÅTAR :'D Gissa om jag blev glad!
En värld full av liv faktiskt!
Det var roligt, fast jag gick upp 8! För bussen skulle gå typ.. 09.15! Värsta tidigt så nu är jag trött!
Vi fick kolmården-muggar! jättesöta är dom! och små!
Vi skulle också äta på djurparken, våra ledare hade med sig korv..och sen efter att vi hade ätit korv så skulle man använda sin korvbiljett för att få MER korv? o.o
Jag gillar inte ens korv!
Jag tyckte det var kallt, så Julia gav mig sin jacka haha! Gentleman :')
Just nu dricker jag vitaminvatten.. och det är jättegott! Och smakar som.. hallonsoda utan kolsyra! Omnom!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: