Bio!

Hejsan! 
Som ni kanske har läst er till i några inlägg nu så såg jag Warm bodies igår, och jag tänker börja
med att säga att den var SJUKT bra!
Och rolig! Jag gillar inte ens komedier! Men den här var bra! Rekomenderas till... alla?
Förresten.. innan bion så skulle vi gå lite på stan, och då såg vi först vloggjocke? och då kom vi in på Jockinboi av någon anledning? Sen kom Jockiboi och gick förbi med världens läskigaste blick som jag aldrig kommer
glömma!
Allvarligt! Han tittade på oss som att han skulle hoppa på oss och mörda oss eller något.
Sen så sa jag "Tänk om vi såg Hult hatar också!" sen när vi går ut så står självaste hult hatar där?
Haha det var lite... skumt :')
Men filmen får i alla fall 9/10 av mig! ♥
Vi var ju inte 15, men han som tog emot biljetterna sa typ "Jag ska riva era biljetter, men först ska ni få en bok av mig!" Så fick vi en "bok" eller.. en "provsmak" från en bok! The city of bones! Eller på svenska heter
den... stad av skuggor tror jag? Jag vill se den filmen! ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: