Baka och sånt!

Hejsan!
Idag har jag vart min sista gång i kyrkan, fotat med Linnéa, bakat och failat totalt!
Det är skönt att ha vart alla 15 gånger nu! Äntligen!
Efter kyrkan fotade jag som sagt med Linnéa, fast vi låg mest i solen och lyssnade på Imagine dragons haha! ♥
När jag kom hem så ville jag testa ett recept som fanns i min receptbok! Det var chokladkakor med nötkräm! 8D
Dom var jättegoda! Omnom! 
Sen så var jag lite kreativ och skulle fota lite.... med karamellfärg..och jag bäst som jag är spillde karamellfärg på mitt vita täcke som jag älskar så sjukt mycket! ;c Hoppas att det går bort!
SMIDIGAST I SVERIGE!
Här är lite bilder från idag! Dom andra bilderna med karamellfärgen kommer lite senare!
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: