69 dagar kvar

Hejsan!
Jag har pratat lite med Linnéa, som fortfarande är sjuk, KYRA PÅ DIG! ♥
Och vi listade ut att det bara är 69 dagar kvar till sommarlovet! 8D Vi får det den 13 Juni! *Tagga*
Det är inte så mycket?! Eller jo, men nu tänker vi possetivt.. :)
Och det är typ mindre än 4 veckor kvar tills jag konfirmerar mig! Det är sjukt!
Jag kan inte förstå att efter sommaren så går jag i 9an!? Det känns som igår när det var första dagen på Erla och jag fick panik över att jag troddr att jag skulle vara själv i min klass! Haha men sen var det ju så att Julia hade gått till fel klass! 8D Och när Linnéa frågade om man skulle äta äpplet man fick!
Det känns som igår.. vill inte ens tänka på gymnasiet och så! Jag gillar min klass ;c ♥
Hej. nu vet alla att jag inte vill sluta i 9an och kommer sakna min klass x)...
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: