29 April c:

Hajsan!
Idag var ju den sista måndagen som vi träffas i våran konfirmationsgrupp, vi tränade på hur vi ska göra
på lördag, eftersom att vi konfirmerar oss då. Förut var jag inte något nervös eller så, men nu börjar
jag faktiskt bli nervös!
Imorgon är det valborg eller något.. haha! Jag och Linnéa tänker vara lite episka och
titta på eld och fyrverkerier and stuff!
Jag tänker fota.. väldigt ovanligt ellerhur?
Vissa Twilight-fans kanske lägger märke till att det står Breaking dawn på första bilden!
"under klänningen" 
Men en normal människa skrollar antagligen bara förbi utan att märka det!
---
Jag tänkte snart lägga mig och kolla på tv eller något, jag är jättetrött! Jag är alltid trött nu mera känns det som, haha! Fast det är kanske inte så konsigt!
 
Kommentarer

JUWLÄJJA

HAHAHAH JAG SÅG "BREAKING DAWN" INNAN JAG ENS LÄSTE DET XD SÅ JAG TÄNKTE KOMMENTERA DET MEN DU HADE JU REDAN SKRIVIT DET XD oj vad stort :o men palla ändra....... D:

2013-04-30 @ 19:49:11
URL: http://JUVLIGAJUVLIA.NU

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: